Як клієнтам та партнерам нагадувати про себе?
Якщо подивитися календар, то можна побачити безліч різних свят, про які насправді багато хто навіть не здогадується. Насправді свята можна використовувати для того, щоб нагадати своїм клієнтам та партнерам про існування вашої компанії. З цього справді можна отримувати вигоду, причому часом дуже суттєву.
Перегляньте списки ваших партнерів та клієнтів. Швидше за все, у когось із них наближатиметься професійне свято. Їм буде дуже приємно, якщо ви виявите певні знаки уваги. Також непогано б дізнатися про дні народження важливих для вас клієнтів. Якщо ви надішлете невеликий сувенір, букет або презентаційну пляшечку коньяку в їхнє свято, то це вкрай позитивно вплине на ваш імідж, сприятиме більшій повазі по відношенню до вашої компанії.
Можна зробити два в одному, тобто привітати партнерів із професійним святом, а заразом і презентувати ваш новий продукт, нагадати про існування цікавої комерційної пропозиції. До речі, залежно від вашої діяльності, подарунком важливим клієнтам або партнерам можуть служити і ваші продукти, послуги. Наприклад, індивідуальна картка знижок подарована вами напередодні професійного свята буде дуже доречною для вашого партнера або постійного клієнта.
Також подібні привітання та подарунки на ті чи інші свята будуть дуже корисні для вас, якщо вони будуть направлені тим клієнтам, які з якихось причин перестали користуватися вашими послугами. Нагадування про вашу компанію у вигляді вітального листа або навіть невеликого подарунка може стати чудовим маркетинговим ходом, що може збільшити продаж, підняти ваш бізнес загалом.
До речі, надіславши в якості подарунка партнеру певний сувенір, ви, можна сказати, ініціюєте дії у відповідь. Мінімум, що зробить у відповідь культурна людина, то це телефонний дзвінок із вдячністю. Саме такий дзвінок може стати чудовим приводом для відновлення вигідних для вас відносин.
Ваше професійне свято також може стати приводом для нагадування про себе. Цим теж потрібно скористатися, якщо ви хочете мати багато клієнтів та партнерів. Справа в тому, що ваше професійне свято – це чудова нагода запросити всіх тих, хто винен у успішності вашого бізнесу, хто дорогий як клієнт чи партнер. Не слід чекати, що раптом партнери самі згадають про ваше свято, але запросіть їх самі, звичайно ж, заздалегідь.
Більше того, свята ще можна придумати. Наприклад, день вашої фірми також є приводом до запрошення потрібних вам людей, від яких ви чекаєте на ті чи інші дії. Стати засновником нових традицій, запрошуючи клієнтів на презентації нових товарів, організовуючи з партнерами неформальні зустрічі на шашликах і так далі.
Загалом способів нагадати про себе досить багато, і кожен грамотний підприємець повинен успішно ними користуватися. Успіхів!